Službenica ovlaštena za obavljanje poslova pročelnika: Silvija Mužek
Telefon: 044/510-149
E-mail: silvija.muzek@sisak.hr
U Upravnom odjelu za upravno pravne, tehničke i administrativne poslove obavljaju se sljedeći poslovi:
- izrade uputa i smjernica za izradu prijedloga proračuna i financijskih planova i dostavljanja proračunskim korisnicima,
- izrade prijedloga proračuna i nadzor njegova izvršenja,
- poslovi planiranja nabave robe, radova i usluga za potrebe upravnih tijela, priprema i provođenje postupaka javne nabave koji se provode sukladno Zakonu o javnoj nabavi i postupaka jednostavne nabave koji se provode sukladno Pravilniku o provedbi postupaka jednostavne nabave, provođenje postupaka središnje javne nabave sukladno ovlaštenju nadležnih tijela, vođenje registra ugovora javne nabave i okvirnih sporazuma te drugih informacijskih baza javne nabave, izrada analiza i izvještavanje o provedenim postupcima javne nabave, davanje prijedloga za razvoj sustava javne nabave te stručna pomoć korisnicima proračuna vezano uz nabavu,
- financijskog upravljanja te razmatranja prijedloga i usklađivanje financijskih planova proračunskih korisnika s procijenjenim prihodima i primicima,
- izrade plana rashoda i izdataka tijela gradske uprave i kontrole izvršenja istog,
- knjigovodstvenog evidentiranja prihoda i primitaka, rashoda i izdataka proračuna i tijela gradske uprave,
- izrade polugodišnjeg i godišnjeg izvještaja o izvršenju proračuna i drugih financijskih poslova za gradonačelnika i gradsko vijeće,
- praćenja financijskog stanja i predlaganja mjera za poboljšanje financijske stabilnosti gradskog proračuna,
- upravljanja gotovinom i dugom
- planiranja likvidnosti proračuna prema novčanom toku proračuna,
- utvrđivanja mjesečne dodjele sredstava u skladu s likvidnošću proračuna i preuzetim obvezama proračunskog korisnika
- knjigovodstvenog evidentiranja imovine Grada i izrada bilance dugotrajne imovine,
- vezani za popis duga, izdanih jamstava i zajmova, te obvezno izvještavanje Ministarstva financija,
- vezani za projekte iz ITU mehanizma
- vezani za dobivanje suglasnosti za zaduživanje Grada i davanje jamstava, te vodi evidenciju o danim i primljenim jamstvima i garancijama
- vezani za uvođenje svih vrsta gradskih poreza, evidentiranje i kontrolu plaćanja te naplate svih prihoda koji pripadaju Gradu,
- naplate komunalne naknade, komunalnog doprinosa i drugih naknada utvrđenih zakonom i prisilne naplate istih
- financijsko računovodstveni poslovi vezani za rad mjesnih odbora
- pripreme dokumentacije za prisilnu naplatu potraživanja
- obračuna plaća i naknada i njihova nadzora,
- platnog prometa, blagajničkog poslovanja i fakturiranje prihoda,
- izrada izvješća za potrebe Ministarstva financija, Porezne uprave, REGOSa i državne statistike,
- kreiranja i koordiniranja pri izradi osnova dugoročne financijske politike Grada,
- utvrđivanja potreba izgradnje i održavanja objekata mjesnih odbora, te održavanje stanova i poslovnih prostora u vlasništvu Grada
- imovinsko pravni poslovi i poslovi vezani uz gospodarenje imovinom Grada, evidencijski poslovi o poslovnim prostorima i neizgrađenom građevinskom zemljištu u vlasništvu Grada, imovinsko pravni i stručni te administrativni poslovi glede gospodarenja i uživanja prava vlasništva i ostalih stvarnih prava te pravnog prometa poslovnim prostorom, drugim objektima, te neizgrađenim građevinskim zemljištem u vlasništvu Grada;
- obavljanje poslova vezanih za upravljanje neizgrađenim građevinskim zemljištem i građevinama sa zemljištem nužnim za redovitu uporabu te građevine u vlasništvu Republike Hrvatske, a koje se nalaze na području Grada Siska,
- evidencijski poslovi o stambenom fondu u vlasništvu Grada, glede vlasništva, korištenja, najma, upravljanja, uključujući i temeljne podatke o stanu, te imovinskopravnu zaštitu stambenog fonda i stručno administrativni poslovi vezani za stambeni fond
- i drugi poslovi utvrđeni zakonom i općim aktima Grada.
POPIS ZAKONA KOJI SE PRIMJENJUJU U RADU:
- Zakon o proračunu NN br. 87/08, 136/12 i 15/15, 144/21
- Pravilnik o proračunskom računovodstvu i računskom planu NN br. 124/14, 115/15, 87/16 i 3/18
- Pravilnik o proračunskim klasifikacijama NN br. 26/10 i 120/13
- Pravilnik o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu NN br. 3/15, 93/15, 135/15, 2/17, 28/17 i 112/18
- Pravilnik o polugodišnjem i godišnjem izvještaju o izvršenju proračuna NN br. 24/13 i 102/17
- Zakon o fiskalnoj odgovornosti NN br. 111/18
- Zakon o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave NN br. 127/17
- Zakon o plaćama u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi NN br.28/10
- Opći porezni zakon NN br. 115/16 106/18 121/19 32/20 42/20
- Zakon o provedbi ovrhe na novčanim sredstvima NN br. 68/18
- Zakon o javnoj nabavi NN br. 120/16 114/22
- Zakon o porezu na dohodak NN br. 115/16 i 106/18 127/19
- Zakon o računovodstvu NN br.78/15 i 134/15, 120/16, 116/18
- Zakon o platnom prometu NN br. 66/18
- Zakon o kamatama NN br. 94/04 i 35/05
- Zakon o porezu na dodanu vrijednost NN br.79/13, 85/13, 160/13, 35/14, 157/14, 130/15, 115/16, 1/17, 41/17, 128/17, 106/18 i 1/19
- Ovršni zakon NN br.i 73/17 112/12, 25/13, 93/14 i 55/16 i 73/17
- Zakon o obveznim odnosima NN br. 35/05, 41/08, 78/15 29/18
- Pravilnik o postupku zaduživanja te davanja jamstva i suglasnosti jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave NN br. 55/09 i 139/10
- Zakon o sustavu unutarnjih kontrola u javnom sektoru NN br. 78/15 102/19
- Zakon o porezu na dobit NN br.177/04, 90/05, 57/06, 146/08, 80/10, 22/12, 148/13, 143/14 i 50/16 115/16 i 106/18