Službenica ovlaštena za obavljanje poslova pročelnika: Silvija Mužek
Telefon: 044/510-149
E-mail: silvija.muzek@sisak.hr

 

U Upravnom odjelu za upravno pravne, tehničke i administrativne poslove obavljaju se sljedeći poslovi:

  • izrade uputa i smjernica za izradu prijedloga proračuna i financijskih planova i dostavljanja proračunskim korisnicima,
  • izrade prijedloga proračuna i nadzor njegova izvršenja,
  • poslovi planiranja nabave robe, radova i usluga za potrebe upravnih tijela, priprema i provođenje postupaka javne nabave koji se provode sukladno Zakonu o javnoj nabavi i postupaka jednostavne nabave koji se provode sukladno Pravilniku o provedbi postupaka jednostavne nabave, provođenje postupaka središnje javne nabave sukladno ovlaštenju nadležnih tijela, vođenje registra ugovora javne nabave i okvirnih sporazuma te drugih informacijskih baza javne nabave, izrada analiza i izvještavanje o provedenim postupcima javne nabave, davanje prijedloga za razvoj sustava javne nabave te stručna pomoć korisnicima proračuna vezano uz nabavu,
  • financijskog upravljanja te razmatranja prijedloga i usklađivanje financijskih planova proračunskih korisnika s procijenjenim prihodima i primicima,
  • izrade plana rashoda i izdataka tijela gradske uprave i kontrole izvršenja istog,
  • knjigovodstvenog evidentiranja prihoda i primitaka, rashoda i izdataka proračuna i tijela gradske uprave,
  • izrade polugodišnjeg i godišnjeg izvještaja o izvršenju proračuna i drugih financijskih poslova za gradonačelnika i gradsko vijeće,
  • praćenja financijskog stanja i predlaganja mjera za poboljšanje financijske stabilnosti gradskog proračuna,
  • upravljanja gotovinom i dugom
  • planiranja likvidnosti proračuna prema novčanom toku proračuna,
  • utvrđivanja mjesečne dodjele sredstava u skladu s likvidnošću proračuna i preuzetim obvezama proračunskog korisnika
  • knjigovodstvenog evidentiranja imovine Grada i izrada bilance dugotrajne imovine,
  • vezani za popis duga, izdanih jamstava i zajmova, te obvezno izvještavanje Ministarstva financija,
  • vezani za projekte iz ITU mehanizma
  • vezani za dobivanje suglasnosti za zaduživanje Grada i davanje jamstava, te vodi evidenciju o danim i primljenim jamstvima i garancijama
  • vezani za uvođenje svih vrsta gradskih poreza, evidentiranje i kontrolu plaćanja te naplate svih prihoda koji pripadaju Gradu,
  • naplate komunalne naknade, komunalnog doprinosa i drugih naknada utvrđenih zakonom i prisilne naplate istih
  • financijsko računovodstveni poslovi vezani za rad mjesnih odbora
  • pripreme dokumentacije za prisilnu naplatu potraživanja
  • obračuna plaća i naknada i njihova nadzora,
  • platnog prometa, blagajničkog poslovanja i fakturiranje prihoda,
  • izrada izvješća za potrebe Ministarstva financija, Porezne uprave, REGOSa i državne statistike,
  • kreiranja i koordiniranja pri izradi osnova dugoročne financijske politike Grada,
  • utvrđivanja potreba izgradnje i održavanja objekata mjesnih odbora, te održavanje stanova i poslovnih prostora u vlasništvu Grada
  • imovinsko pravni poslovi i poslovi vezani uz gospodarenje imovinom Grada, evidencijski poslovi o poslovnim prostorima i neizgrađenom građevinskom zemljištu u vlasništvu Grada, imovinsko pravni i stručni te administrativni poslovi glede gospodarenja i uživanja prava vlasništva i ostalih stvarnih prava te pravnog prometa poslovnim prostorom, drugim objektima, te neizgrađenim građevinskim zemljištem u vlasništvu Grada;
  • obavljanje poslova vezanih za upravljanje neizgrađenim građevinskim zemljištem i građevinama sa zemljištem nužnim za redovitu uporabu te građevine u vlasništvu Republike Hrvatske, a koje se nalaze na području Grada Siska,
  • evidencijski poslovi o stambenom fondu u vlasništvu Grada, glede vlasništva, korištenja, najma, upravljanja, uključujući i temeljne podatke o stanu, te imovinskopravnu zaštitu stambenog fonda i stručno administrativni poslovi vezani za stambeni fond
  • i drugi poslovi utvrđeni zakonom i općim aktima Grada.

 

POPIS ZAKONA KOJI SE PRIMJENJUJU U RADU: