I u ovoj školskoj godini Grad Sisak osigurao je potreban broj pomoćnika u nastavi za djecu s teškoćama u razvoju kroz projekt Rukom pod ruku – faza III kojim se povećava uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u proces redovnog obrazovanja.

Ove školske godine u projekt je uključeno 52 djece u 9 sisačkih osnovnih škola te je zaposleno 46 pomoćnika u nastavi i 1 stručni komunikacijski posrednik, a od ove godine u projekt su uključene sve sisačke osnovne škole, rečeno je na konferenciji za novinare koja je održana u Osnovnoj školi Braća Ribar, najvećoj gradskoj školi u kojoj je najveći broj djece obuhvaćeno ovim programom.

-Drago mi je što smo, u suradnji s Gradom Siskom, omogućili da već nekoliko godina za redom naši učenici s poteškoćama u razvoju imaju pomoćnike u nastavi koji im svaki dan olakšavaju rad i učenje u školi – rekla je ravnateljica OŠ Braća Ribar Vesna Šebek.

Projektu Rukom pod ruku- faza III odobrena su bespovratna sredstva u iznosu od 8.000.000,00 kuna, koliki je najviši iznos koji se sukladno uvjetima Poziva mogao dodijeliti. Ukupan proračun projekta iznosi 9.060.360,00 kuna, od čega Grad Sisak sufinancira iznos od 1.060.360,00 kuna s tim da je Grad Sisak i udio gradskih sredstava aplicirao prema regionalnom fondu te će projekt gotovo u stopostotnom iznosu biti financiran od strane fonda, naglasio je pročelnik UO za obrazovanje, kulturu, branitelje i civilno društvo Goran Grgurač.

-Ovogodišnji program je nastavak projekta od prošle godine. Naime, prošle godine smo projektom Rukom pod ruku – faza III ostvarili pravo na četverogodišnja sredstva i ove godine smo u drugoj godini provedbe ovog projekta. Iako je Grad Sisak s projektom pomoćnika u nastavi krenuo još 2009. godine, kada on nije bio na razini cijele države, od 2014. godine, kada se prvi put pojavio Europski socijalni fond, apliciramo na bespovratna sredstva fonda i te prve godine u sklopu projekta Neposrednom potporom do izjednačavanja u mogućnostima ostvarili smo maksimalnu potporu fonda – dodaje Grgurač.

Svoja iskustva pomoćnika u nastavi ispričala je i Zvjezdana Bursać, učiteljica razredne nastave s dugogodišnjim iskustvom u radu s djecom koja kao pomoćnik u nastavi radi već četiri godine, a posljednje tri godine pomaže dječaku Josipu.

-Jako se dobro slažem s Josipom, pomažem mu prilikom pisanja obzirom da ima problema s motorikom. Naša uloga pomoćnika je socijalizirati i integrirati dijete u razred i pomoći u tome da ga i druga djeca prihvate – zaključila je učiteljica Zvjezdana Bursać.