99 mjeseci trebalo je Vladi Republike Hrvatske da donese Zaključak o izmještanju državne ceste DC37 koji uključuje izgradnju novog mosta preko rijeke Kupe, nakon što je na sjednici u Sisku 23. veljače 2017. godine to predložila gradonačelnica Kristina Ikić Baniček. Novi most preko rijeke Kupe i spojna prometnica obilaznice, tada je obrazložila gradonačelnica, ima i prometni i ekološki značaj. Kako je predvidio prometni model iz Studije urbane mobilnosti koju je izradio Grad Sisak, da je most izgrađen do 2020. godine, broj sati svih putnika provedenih u automobilu tijekom vršnog sata smanjio bi se za 20%, a ukupna emisija ugljičnog monoksida za 17,6%.
Vlada i njena ministarstva vrlo sporo reagiraju na svoja obećanja i posebno na potrebe lokalne zajednice, pa je tako trebalo tri godine da prihvate prijedlog gradonačelnice Kristine Ikić Baniček iz veljače 2021. godine o izgradnji zamjenskih zgrada na gradskim parcelama, za što je u proteklih godinu dana Grad Sisak osigurao sve priključke i komunalnu infrastrukturu. Željeznički kolodvor Sisak, čija je rekonstrukcija počela 2013. godine, nakon potresa 2020. godine teško je oštećen, a 4 i pol godine nakon, i dalje stoji kao spomenik nemaru države.
Osam godina nakon te sjednice nije gotovo niti komunalno pristanište koje grade Hrvatske vode, a upravna zgrada Željezare koju je 2017. godine Grad Sisak tražio od države kako bi tamo uredio Tehnološki park, država do danas nije prenijela u vlasništvo Grada.
Od 11 prioritetnih projekata koje je u veljači 2017. godine na sjednici Vlade u Sisku iznijela gradonačelnica i za koju je tada dobila potporu premijera, uglavnom su završeni samo oni koje je Grad Sisak samostalno provodio, poput Centra kreativnih industrija, kroz koji je od 2021. do danas prošlo preko stotinu poduzetnika ili projekt prometnog uređenja Komunalne zone i spoja na Zvonimiru, završen 2022. godine.