Privremena pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo i komunalni sustav raspisala je Javni natječaj za prijam u službu na radno mjesto referent 1- referent- komunalni i prometni redar  (1 izvršitelj) na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.

Javni natječaj je objavljen u “Narodnim novinama” broj 105/2025 dana 23. srpnja 2025. godine te će biti objavljen i na internet stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Prijave na natječaj se podnose u roku od 15 dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama.

Rok za dostavu prijava na natječaj ističe s danom 07. kolovoza 2025. godine.

više

Na Javni natječaj (u daljnjem tekstu: natječaj) mogu se ravnopravno prijaviti osobe oba spola, a izrazi koji se koriste u ovom natječaju za osobe u muškom rodu uporabljene su neutralno i odnose se na osobe obaju spolova.

Potrebno stručno znanje:

– IV. stupanj srednje stručne spreme društvenog ili tehničkog smjera

– najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima

– osposobljenost za upravljanje prometom, poslove nadzora i premještanja nepropisno

zaustavljenih i parkiranih vozila

– položen vozački ispit za B kategoriju

– položen državni ispit

poznavanje rada na računalu i zdravstvena sposobnost.

Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine, a nema položen državni ispit, može se primiti u službu i rasporediti na radno mjesto pod uvjetom i uz obvezu da državni ispit položi u roku od godine dana od dana početka rada u službi utvrđenog rješenjem o rasporedu na radno mjesto.

Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine, a nema položen ispit o stručnoj osposobljenosti za obavljanje poslova prometnog redara, može se primiti u službu i rasporediti na radno mjesto pod uvjetom i uz obvezu da položi ispit o stručnoj osposobljenosti za obavljanje poslova prometnog redara u roku od godine dana od dana početka rada u službi utvrđenog rješenjem o rasporedu na radno mjesto.

Osnovnu brutto plaću sačinjava umnožak koeficijenta radnog mjesta referenta 1 (2,65) i osnovice koja iznosi 450,00 EUR.

Opis poslova:

Obavlja poslove nadzora i druge poslove propisane Zakonom o komunalnom gospodarstvu, Odluci o komunalnom redu i posebnim zakonskim, podzakonskim i općim aktima jedinice lokalne samouprave, a posebice Zakonom o građevinskoj inspekciji, Zakonom o održivom gospodarenju otpadom, Zakonom o zaštiti životinja, Zakonom o zaštiti od buke, Zakonom o cestama, Zakonom o prijevozu u cestovnom prometu.

Vrši nadzor nad nepropisno zaustavljenim i parkiranim vozilima, izdaje kazne na mjestu počinjenja prekršaja i obavijesti o prekršaju, nalaže fizičkim i pravnim osobama radnje u svrhu održavanja prometnog reda, nalaže premještanje nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila, upravlja prometom i izdaje obavezne prekršajne naloge.

Vodi upravni postupak i donosi rješenja u upravnim stvarima iz svoje nadležnosti.

U skladu sa zakonom obavlja i druge poslove po nalogu voditelja Odsjeka i pročelnika.

 

Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. ZSNLP(R)S-a. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. ZSNLP(R)S-a.

Uz prijavu na natječaj kandidati su dužni priložiti:

  • životopis,
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku osobne iskaznice, putovnice ili domovnice),
  • dokaz o stručnoj spremi (presliku svjedodžbe),
  • presliku uvjerenja o položenom državnom ispitu (ako ga je kandidat položio),
  • dokaz o završenom programu osposobljavanja za prometnog redara(ako ga je kandidat   položio),
  • dokaz o položenom vozačkom ispitu za B kategoriju (presliku vozačke dozvole),
  • dokaz o ukupnom radnom iskustvu i radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine (potrebno je dostaviti dokumente navedene u točki a) i b) ili c):
  1. elektronički zapis (u slučaju da je osiguranik podnio zahtjev u elektroničkom obliku preko korisničkih stranica Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje), odnosno potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje koju Zavod na osobno traženje osiguranika izdaje na šalterima područnih službi/ureda Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje
  2. presliku ugovora o radu ili rješenja o rasporedu ili potvrdu poslodavca (koja mora sadržavati vrstu poslova koju je obavljao i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove)
  3. drugi odgovarajući dokaz o radnom iskustvu i radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine.

Kandidat koji bude izabran dužan je žurno dostaviti uvjerenje nadležnog suda koje nije starije od tri mjeseca, da se protiv njega ne vodi kazneni postupak i uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta te dostaviti na uvid izvornike dokaza o ispunjavanju formalnih uvjeta iz natječaja, čije su preslike priložene uz prijavu na natječaj. Nedostavljanje traženih isprava smatra se odustankom od prijma u službu. Na zahtjev izabranog kandidata može se produžiti rok za dostavu navedenih isprava iz opravdanih razloga.

Troškove izdavanja uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti snosi Grad Sisak. Iznimno, u slučaju odustanka kandidata od prijma u službu, kandidat sam snosi troškove izdavanja uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti.

Nakon izbora kandidata, a prije donošenja rješenja o prijmu u službu za izabranog kandidata Upravni odjel za upravne, imovinsko pravne i opće poslove provjerit će po službenoj dužnosti postoji li zapreka za prijam u službu zbog pravomoćne osuđivanosti izabranog kandidata za kazneno djelo iz članka 15. ZSNLP(R)S-a te zapreke iz članka 16. ZSNLP(R)S-a.

Kandidat koji ima pravo prednosti kod prijma u službu prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Kandidat koji se u prijavi pozove na to pravo obvezan je priložiti odgovarajuće isprave kao dokaz o statusu te druge dokaze sukladno posebnom zakonu kojim je određeno to pravo.

Kandidat koji se poziva  na  pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, br. 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta natječaja, dostaviti i dokaze iz članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na sljedećoj poveznici: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-u-drzavnoj-sluzbi/843

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“, br. 84/21), dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta natječaja, dostaviti i dokaze iz članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na sljedećoj poveznici:  https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-u-drzavnoj-sluzbi/843

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, br. 157/13, 152/14, 39/8 i 32/20), dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta natječaja, dostaviti i dokaz o invaliditetu (javnu ispravu o invaliditetu na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom) te akt iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj, te se njena prijava neće razmatrati o čemu će biti pisanim putem obaviještena.

Za kandidate prijavljene na natječaj provest će se pisano testiranje, provjera znanja na računalu i intervju radi provjere znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta referent 1- referent – komunalni i prometni redar.

Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na natječaj.

 

Prijave s prilozima dostavljaju se na adresu: Grad Sisak, Rimska 26, 44000 Sisak ili osobno u pisarnicu Grada Siska, u roku od petnaest (15) dana, od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“ d.d., s obveznom naznakom: ”Prijava na javni natječaj za prijam u službu – referent 1- referent – komunalni i prometni redar”.

 

Rješenje o prijmu u službu izabranog kandidata dostavlja se javnom objavom na mrežnim stranicama Grada Siska www.sisak.hr.

Dostava rješenja svim kandidatima smatra se obavljenom istekom osmog dana od dana javne objave na mrežnim stranicama Grada Siska www.sisak.hr .

Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.

 

Prethodna provjera znanja i sposobnosti kandidata obuhvaća pisano testiranje, provjeru poznavanja rada na računalu i intervju, radi provjere znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje se primaju.

Na intervju mogu pristupiti kandidati koji ostvare najmanje 50% od ukupnog broja bodova na pisanom testiranju i provjeri znanja rada na računalu.

Kandidati su obvezni pristupiti prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti. Ako kandidat ne pristupi testiranju smatra se da je povukao prijavu na natječaj.

Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata koji ispunjavaju uvjete iz natječaja bit će objavljeno na mrežnim stranicama Grada Siska (www.sisak.hr) i na oglasnoj ploči Grada Siska, najkasnije pet dana prije održavanja provjere.

 

Pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za testiranje:

  1. Zakon o općem upravnom postupku („Narodne novine“, br. 47/09 i 110/21).
  2. Zakon o komunalnom gospodarstvu („Narodne novine“ br. 68/18110/1832/20),

Dio četvrti

  1. Zakon o sigurnosti prometa na cestama („Narodne novine“ br. 67/08, 48/1074/1180/13158/1392/1464/15108/1770/1942/2085/22114/22 i 133/23) članci 82. do 85.
  2. Zakon o građevinskoj inspekciji („Narodne novine“, br. 47/09 i 110/21) Glava VII, VIII i IX.
  3. Prekršajni zakon („Narodne novine“, br. 107/07, 39/13, 157/13, 110/15, 70/17, 118/18 i 114/22) Glava V.

Više detalja nalazi se u privitku.