20 sati     NOĆNI BRODOVI – PREMIJERNO PRIKAZIVANJE

20 sati     NOĆNI BRODOVI

Nedjelja, 18.3.2012.

18 sati     SHANGHAI

20 sati     NOĆNI BRODOVI

Ponedjeljkom, utorkom, srijedom i četvrtkom nema kino projekcije.

Shanghai

Sadržaj: Romantični triler o američkom špijunu (John Cusack) koji istražuje smrt svog prijatelja u Šangaju kojeg kontroliraju Japanci. Za vrijeme Drugog svjetskog rata američki špijun Paul (John Cusack) se zbog smrti prijatelja vraća u Šangaj, i to samo 4 mjeseca prije napada na Pearl Harbor. Dok pokušava rasvijetliti prijateljevo ubojstvo, zaljubljuje se i počinje razotkrivati veliku tajnu… Film je proglašen ‘konvencionalnim, ali zabavnim trilerom’, te novom verzijom ‘Casablance’ u kojoj se miješaju političke i špijunske spletke s romantičnim podzapletom, a za noirovsku atmosferu filma zaslužan je redatelj Mikael Hafstrom koji je angažirao brojne ugledne glumce kao što su John Cusack, Gong Li, Chow Yun-Fat, Ken Watanabe, Jeffrey Dean Morgan, Rinko Kikuchi, David Morse i Franka Potente.

Uloge: John Cusack, Li Gong, Ken Watanabe, Yun-Fat Chow, David Morse, Franka Potente

Režija: Mikael Håfström

Noćni brodovi

Sadržaj: Helana (Ana Karić) i Jakov (Radko Polič) upoznat će se u domu za umirovljenike. U mjestu gdje život završava. Zadnja je ljubav jednaka kao prva, neočekivana, začuđujuća i nespretna. Stotinu je priča o prvoj ljubavi, ovo je priča o zadnjoj. O romansi koju nitko nije očekivao, i nikada se ne bi dogodila, da Helena i Jakov nisu skočili preko ograde balkona i kao sedamdesetogodišnji tinejdžeri pobjegli u noć. Pobjegli su iz staračkog doma. I život će odjednom postati drukčiji: autom koji ne može u rikverc krenut će neutabanim stazama, bacit će mobitele u rijeku, poslati svakodnevicu kvragu i kao bjegunci krenut u posljednju avanturu, gdje čeka brod na koji Helena nije otišla prije šezdeset godina. Ljubav još jednom dokazuje da granice ne postoje, pa ni one dobne. “Ovo je priča o tome kako dušu nije moguće umiroviti, ovo je film o spašavanju sebe, to je bitka protiv svega što se u vama suši“, izjavila je Ana Karić koja ovaj film opisuje kao hrvatsku verziju ‘Mostova okruga Madison’.

Uloge: Ana Karić, Radko Polič, Lana Barić, Pero Kvrgić, Bogdan Diklić, Jadranka Đokić

Režija: Igor Mirković