Na željezničkom kolodvoru u Sisku u tijeku su građevinski radovi na iskopu za pothodnik i dizala te radovi na izgradnji perona. Prema riječima voditelja projekta rekonstrukcije željezničkog kolodvora Miroslava Ručevića iz Hrvatskih željeznica, planirano je da svi radovi na kolodvoru završe u prvoj polovici 2017. godine. Tijekom narednih dana bit će intenzivirani radovi na kontaktnoj mreži, odnosno naponskim vodovima za napajanje elektromotornih vlakova, pa će promet vlakova biti drugačije reguliran, o čemu će Hrvatske željeznice pravovremeno obavijestiti putnike.

Kada bude gotov, sisački željeznički kolodvor imat će pothodnik u koji će pristup pomoću dizala imati i osobe s poteškoćama u kretanju, dva natkrivena bočna perona u dužini 160 metara i otočni peron u dužini 320 metara, koji će istovremeno moći prihvatiti tri putnička vlaka. U sklopu rekonstrukcije željezničkog kolodvora bit će obnovljena fasada kolodvorske zgrade u zoni radova, kolodvor će imati novu rasvjetu, klupe i stolice.

Rekonstrukcija sisačkog željezničkog kolodvora započela je 2013. godine, kada je otkriveno i vrijedno arheološko nalazište, pa su radovi bili prekinuti. Većina arheoloških istraživanja završena su početkom ove godine, a u dijelu iskopa za pothodnik polovicom srpnja, tako da su svi arheološki nalazi rimske arhitekture i dijelovi konstrukcije keltske  drvene građe izmješteni u odgovarajući prostor u sklopu željezničkog kolodvora. U suradnji s nadležnim institucijama dogovoreno je kako će dio tih nalaza biti prezentiran u zoni kolodvora.

Izvođači radova na rekonstrukciji sisačkog željezničkog kolodvora su Nexe gradnja, Swietelsky i Pružne građevine HŽ-a. Vrijednost radova je oko 50 milijuna kuna.